I Love Your Blog

I received this I Love Your Blog award from Traci at www.drinkcitra.com!! Thanks so much Traci! I really appreciate that you love my blog.  You are so supportive.  You know I love your blog too ;0).





There were no rules associated with this award, but the questions below were provided.


1. What is your favorite fashion magazine?
Does SELF count?  It has a section on fashion, lol.

2. Who is your favorite singer/band?
Hmmmm.... I would say Israel & New Breed

3. Who is your favorite YouTube guru?
Definitely Colette at Mysimplelittlepleasures.

4. What is your favorite makeup product?
Lipgloss and nail polish ;0).

5. Where would you like to live?
On a Caribbean Island where the only two seasons are rain and no rain, lol!!!

6. What is your favorite film?
Oh boy, ummmm.... I'm going to say Love & Basketball for this post.  Clearly I have more than one favorite.  I just say the first thing that comes to mind, smh.

7. How many pairs of shoes do you own?
Approximately 70.  Yes, I have an obsession with shoes also.  Don't judge me!

8. What is your favorite color?
Pink


I award the following because I LOVE YOUR BLOGS! <3

Art Evolve 
Hooked!
I'm Feeling Nail-Venturous 
My Nail Polish Online 
Polish Amor
Polish and Charms
Amandalandish
Fierce Makeup & Nails
The Subtle Shimmer

Thanks for reading ;0).
< >

10 comments:

  1. Aw, thank you so much!! :D This was really fun to read! :D !!

    ReplyDelete
  2. congrats! You have even more shoes than me, hahaha

    ReplyDelete
  3. Congratulations on this and thank you so much for this award! I'm really touched you thought of me :)

    ReplyDelete
  4. Yay! Loved reading your answers! Short and simple :) 70 pairs??? gasp! That's incredible! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, I know! But that's total. It includes sneakers, flats, heels, sandals, etc. It's part of living in NY. Have to be prepared for every season.

      Delete

I love hearing from you all. So feel free to leave a comment :0). I'll read each and every one! Comments with links will be deleted!